Pazartesi, Nisan 10, 2006

Biraz alakasız olacak ama...

Yıl 2003.
Bir yaz öğleden sonrası. Hava daha kararmamış. Ama benim gözlerin bozulmaya başladığı zamanlar. Otobüslerin numarasını ancak burnumun dibinde durduklarında okuyabiliyorum.

Dalmışım bir ara.
Önümde bir otobüs durdu. Şu yeni yeşil otobüslerden, hani "çevreci". Otomatik vites olanlar. Hani yanında, güzergâhını gösteren "akan tabelalardan" var.

Otobüsün numarası yanlış hatırlamıyorsam 31b idi. Tam benim kafamı çevirip tabelayı algıladığım sırada, ekranda "Okmeydanı" yazısı çıktı!!!!

Gülmeye başladım kendi kendime, yanımdakiler de bana baktı. Hani öyle "deli" bir tipim de yok. Kıs kıs güldüm işte.
Belkıs.

Hayattaki komedileri de yakalayabildiğim için, övündüm kendimle.

1 yorum:

Murat Kaya dedi ki...

Şöyle yazıyor: "31b/Okmeyanı"

Aradaki "slash"i ben koydum. O bile yok idi!!

:) Soğuk espri