Pazartesi, Eylül 11, 2006

Gelişmeler Ak-bil + Tüketici Maili

Sevgili yolcularımız. Sağ sütunda görmüş olduğunuz Ak-bil abonelik sistemimiz kurulmuş olup aktarmalar da ücretsizdir.

Bip sesini duymadan da binebilirsiniz. Otoyollara OGS, otobüslere Ak-bil.
Taksilere de ak-bil sistemi kurulmasını, "bozuk yok mu abi/abla" sorusunun artık tarihe karışmasını istiyoruz, buradan yetkililere sesleniyoruz. Ak-bil ile gofret alınabiliyor, vapura binilebiliyor, trene tırmanılabiliyor ise taksiye neden binilemiyor, sormak istiyoruz.

Ayrıca 24 saat hizmet vermekte olan, "kullanıcı odaklı" tüketici hattımız e-posta hizmeti olarak devreye girmiştir. Durak sayısını artırma çalışmalarımız da devam etmektedir. otobuste [at] gmail [dot] com adresiyle yolcuların dertleri dinlenmekte ve çözüme kavuşturulmaktadır.

Arkalara doğru ilerleyiniz. Düğmeye basmadan inmeye kalkmayınız. Yanınızda bozuk para taşıyınız. Ak-bil'inizi yanınızdan ayırmayınız. Otobüsteye yazınız. Otomatik kapı çarpmıyor sadece dokunuyor.

Hiç yorum yok: