Pazar, Aralık 17, 2006

Sonraki durağın biletleri, meşhurdur cinayetleri

Kuzenin başına gelmiş, mail yoluyla iletti. Ben de aynen iletiyorum:

Olay 87 Edirnekapı-Taksim hattında, 21.00 sularında gerçekleşiyor. Yolcu, durakta otobüse yaklaşıp şöföre "bilet var mı" diye soruyor. Şöför de "yok" diye cevaplayınca, yolcu "bir sonraki duraktan bilet alır, atarım" diyerek otobüse biniyor. Şöför, binen bu yolcuya otobüsteki diğer yolcuları işaret ederek "onlara sor" diyor. Yolcu da "arkadaşlar, bir sonraki durakta bilet alabilir miyim" diye soruyor.

4 yorum:

Ned Dorsey dedi ki...

Yine böyle biletsiz binip içeriden bilet almaya çalışan yolcularla ilgili miydi... Neydi tam hatırlayamadım. Bir tanesi internette dolanmıştı baya.

Şöförün "yolculara sor" lafından sonra dönüp "bu otobüs bilmem nereden geçer mi" diye soruyordu sanki. Bulamadım maili. Silmişim herhalde.

Hikayeyi hatırlayan var mı?

Burak Kargın dedi ki...

Ben hatırlıyorum. Bir sürü hikaye vardı bunun gibi. Bulabilirsem yollarım. Bir de efsane vardır ki tadından yenmez! İlk duyduğumda gülmekten ağlayacaktım, o derece yani...

Orta yaşlı bir kadın İETT otobüsüne biner. Hemen önündeki adam kartını(ne kartı bilmiyorum) şoföre gösterir, geçer. Bunu gören kadın(İstanbul'u yabancısı) mavi akbilini şoföre gösterir. Şoför karta yandan şöyle bir bakar ve ardından:

- Dı dı dııııt! der. :)

Bunu duyan kadın hiçbir şey olmamış gibi içeri geçer. Esprili şoförümüzü kutluyor, devamını diliyoruz. Bomba yaa! :)

Yaya Pilot dedi ki...

katil ve cinayeti göremedim bu postta ?

Ned Dorsey dedi ki...

O dı dııt İzmir diye anlatılıyordu maillerde sanki. ESHOT (E-Shot elektronik çekim)

Katil ve cinayeti hikayenin içine yedirdik. Otobüs kalkmadan önce katil otobüsü kaçırdı, dolayısıyla cinayet bir sonraki otobüste olmuş olabilir.

Bunu da hikayede vererek okurun canını sıkmak olmaz tabi:p