Cuma, Temmuz 28, 2006

Hartum

Bu şehirde taksiciler muhdeşem insanlar. Taksiyi çağırıyorsun hele böyle otelden falan çıkacaksan ve taksi cağırıldıysa direk acımasızlar. gideceğin yeri söylüyorsun ve ne kadara götürürsün diyorsun adam direk 1000 dinar diyor. Şu an hatırlamıyorum ama diyelim ki bu 20 dolar ve orada 20 dolara hizmetçi tutuyorsun aylık sabah 8 de geliyor evi temizliyor envai çeşit yemek yapıyor çamaşır yıkıyor aksam 8 gibi gidiyor. Herneyse adama diyorsun naaptın aabi olmaz 50 dinar veririm. 50 dinar mı yok hayatta olmaz diye bir itiraz ediyor ve bu sefer çok abarttım çok az sööledim tüh götürmeyecek falan oluyorsunuz ama sonunda anlaşıyorsunuz 100 dinara. Pazarlık olayını duyarız falan ama bu kadarına da pes dedirtmişti bana. Aslında hala kaç sene geçti kazıklanmış gibi de hissetmiyorum değil..

1 yorum:

Ned Dorsey dedi ki...

Hartum neredeydi yaw?
Google'lattırma şimdi bana.