Cumartesi, Ocak 05, 2008

Bozuk Para

Öncelikle fotoğrafa tıklayalım:)
Bozuk Para Gönderiniz yazmak için olabilecek en alakasız yer, kim dolmuşa binince şoför koltuğunun yanına bakar ki!
Belki dolmuş sahibi kendisi çalışmıyor ama şoför çalıştırıyorsa "Söyle o yolculara bozuk para göndersinler" yazabilirdi, ya da o yazıyı görebilecek 4 yolcuya hitaben "Arkadakilere bi zahmet söyleyin de bozuk göndersinler" yazılabilirdi:)
Acaba şoför amca kutunun kapağı kapanınca ne yapıyor, yolculardan bozuk para istemeyi unutuyor mu?
Bir de bu fotoğrafı çekeyim derken şoförle makine kameralı mı,kaça aldın ver bi bakayım muhabbetine girmek durumunda kaldım ki o da ayrı bir mevzu.

6 yorum:

Vatansız Kral dedi ki...

bence mantık doğru cunku sanırım orda bir fiyat listesi var ve fiyat listesinin tepesine yazılmış o yazı dolayısıyla yav kac lıraydı bu dıe baktıında hmm .85 ytl imis vee bozuk olarak gondermem lazımmıs dıe hemen kuralı kapıosun ha dıceksınız kım mınıbuse bınıp de gıtceı yerın fıyatını bılmez e o ınsanlarda madem tecrubelı yolcu o zaman bozuk gonderılmesı gerektıını de bılır. ha kımse yav tarıfeye bakayım dıomudur o ayrı

ben nıe bu kadar kastım mevzuu onu da bılmıom

h k dedi ki...

kral,
o fiyat listesi değil,duraktaki dolmuşları 5-6 gruba ayırmışlar niyeyse onun plaka listesi
ankarada bütün dolmşlar 1.5 ytl
aslında 1,6 olanlar da var ama sen onları boşver:)

Ned Dorsey dedi ki...

: ) Minibüsün satılık ilanını da herhalde ön cama yapıştıracaklar satılacağı zaman. hehe.

Minibüsler, neden bozuk parayı müşteriden bekler ki hep. Zaten onların bulundurması gerekiyor. Niye insanları bu konuda sıkıp dururlar, anlamıyorum. Yolcudan bozuk para isteyeceğine, git durak aralarında sen bozdur o paraları, paşa paşa kullan. Kimse minibüse binip, 100 YTL uzatıp "para üstünü de 1 ytl'lik demir paralar şeklinde istiyorum" demiyor. Di mi?

duyuşen... dedi ki...

ned dorsey..
para üstünü 1 ytl lik demir paralar şeklinde istiyorum*cümlesini,bindiğim ilk minübüscüye kurmak geçti içimden...şöförün şaşkınlığı gerçekten komik olurdu. ama sonra bana pek hoş davranmaya bilirdi dimi:(

Ned Dorsey dedi ki...

: ) Şoför bence şaşkın değil, "sinirli" olurdu böyle bir durumda. Eh tabii belden bir kabza veya maliyeci kimliği gösterince belki siniri de geçebilirdi. Yatıştırıcı etkisi olan cisimler olabilir bunlar. hehe.

Hâlet-i Ruhiyem dedi ki...

makinanın sorgusuda bi başka olay.. :) ama ben böyle durumlarda genelde telefonun sesini kısarım ondan sonra ya konuşuyormuşum gibi kulağıma götürüp ordan çekerim ya da siliyormuşum gibi göğsüme götürüp ordan çekerim.. :)