Cumartesi, Mayıs 17, 2008

Blog ödülleri 2008 ödülümüz


Sonunda, fotosu burada.

4 yorum:

Mine Yaman dedi ki...

Ödülümüz ve biz, hep beraber, bir otobüste resim çektirsek ya :)

Ne güzel olur...

Burçin Çobanoğlu dedi ki...

Ned bu ödülü aramızda kırıssak olmaz mı :)

Ned Dorsey dedi ki...

@Mine. Oluuuur. Hatta o gün ödüllere otobüsle katılsaydık ya. Ben harala gürele gidiverdim. Çok sıkışık zamanıma denk geldi.

@Burçin. Ödül töreni sırasında orada olan yolcularımız vardı. Onlar için kırmaya çalıştım ama kırılmıyor:) Çok sağlam yaptırmışlar. Fotoğrafını dağıtsak?

Mine Yaman dedi ki...

Bak aslında süper olurmuş, biliyosun o gün ben arkadaşımın düğünündeydim, gelir beni de oradan alırdınız :P :)
hem sen tek başına mı çıkıp aldın ödülü, bence bir dahakinde cümbür cemaat orada olmalı, böylelikle burçin in dediği gibi aramızda kırışabiliriz ödülü :)