Perşembe, Nisan 19, 2007

Otobüs Hikayesi - Fotoğraflar

Geçen gün bizimki otobüste oturduğumuz dörtlü bölmede anlatıp duruyordu.
Akşamın o saatinde bu gücü nasıl buluyor bazen şaşırıyorum. Biz de dinliyorduk sakin sakin. Diğer yolcuların bir kısmı uyuyor, bir kısmı da "gözleri açık" uyuyor.
"Benim oğlanlar birbirine benziyor" diye girdi yeni konuya.
Biz kafamızı salladık. Yola çıktığımızdan beri açılıp kapanan kaçıncı konu bu diye sayarak uyanık kalmaya çalışıyordum o sırada.
"Aralarında birer ikişer yaş farkı var ama ben sadece bir tanesinin fotoğrafını taşıyorum yanımda. Baktığım zaman üçünü de görüyorum fotoğrafta.." dedi ve başladı gülmeye.
Ben de bunu hiç beklemediğim için güldüm. Uykum açıldı. Bizim elemanla bakıştık, gülümseyerek. O da bize bakıp gülüyordu. Kahkahası da enteresan bir kahkaha. :-)

İçimden dedim ki: "Bu hikaye tam otobüstelik".

Hiç yorum yok: