Pazar, Kasım 16, 2008

Otobüste Koltuğu Yatıran Kadına Açık Mektup

Iraz yazmış, ben de bu açık mektubu dolmuşta otobüste iki kişilik yer kaplayan ve yer olmamasına rağmen ısrarla yayılan yolculara ithaf ediyorum:)

Sevgili Otobüste-koltuğu-üstüme-yatıran-kadın,

Her gün serviste gidip gelirken uyumak isteğini anlıyorum. İnan ben de uyumayı çok istiyorum. Uyku vücudumuzun en temel ihtiyacı, bunu ben de biliyorum, eminim sen de biliyorsun.

Ama sevgili kadın, o koltuğu dizlerime sokmak zorunda mısın ha? Her gün kucağımda kafan, beraber gidiyoruz yolda bir saat. Dizlerimde morluklar oldu. İlk başlarda kibar kibar pısıp oturuyordum, artık seni dizlerimle tepüklemeye başladım, yine de halimden anlamadın. Oralı olmadın, oh olmadın.

Dün yine tepükledim seni. Anlamadın, anlayamazdın. Dizlerin mosmor, bi saat yolculuk etmenin ne demek olduğunu anlayamazdım.

Kucağımda senin o yağlı kafan, burnumda üstünden gelen sigara kokusu, dizlerimde vücudunun ağırlığı, huşu içinde vardık eve.

Eğer bugün de o koltuğunu dizlerimin üzerine yatırırsan, isyan edip bağırıcam. Tüm servisi dağıtcam.

Ya da senle hayatımı birleştiricem. Bilemiyorum, dengesiz oldum nezmandır.

7 yorum:

sadi tekin dedi ki...

haha iraz süpermiş.. dengesiz finali özelliklen..

Mine Yaman dedi ki...

Ahahahahaa
süpeeer koptum :)))))

Selin dedi ki...

ahahahah; hem de tanımadığım kadına uyuz olacak kadar orada hissettim:)))

dizigunlukleri dedi ki...

Neden başka koltuğa geçmemiş ki acaba, herkesin yeri belli mi ki serviste :)

Ned Dorsey dedi ki...

Cidden ben de anlamadım.
Bir yana kaysan, kurtarıcakmışsın gibi duruyor halbuki:)

Mine Yaman dedi ki...

Az önce stajyerim sabah serviste koltuğumu 180 derece yatırdığımı söyleyince aklıma bu yazı geldi :D
Ehehehehehehe...

Allahtan benim arkamda kimse oturmuyo, uzun zaman aynı servisi aynı insanlar kullanınca oturdukları yer genelde aynı oluyor, ondandır...

Iraz dedi ki...

Herkes genelde aynı yere oturuyor, ben de servise en son bindiğimden kadından kurtulamıyorum.

Hala da kurtulamadım :)