Çarşamba, Haziran 18, 2008

Takside fiş ne zaman istenir?

Nişantaşından Beşiktaşa inmeye üşendiğim ya da acil işim olduğu için taksiye bindiğim günlerden birinde İskeleye gelince fiş istedim abiden. Abi durağın taksisi, yakında komşu olucaz bilmiyor..
Hemen şikayete başladı:
- Nişantaşında da ışıklara gelirsin fiş isterler, şimdi seninki de öyle oldu dedi.
Anlamadım, zorluyorum;
- Nasıl yani, binince mi söylemek lazım.
- Tabii binince söyliceksin ki, taksici kendini hazırlasın, seni de getirene kadar yazsın, sen öle inerken söylersen ne istediğin yerde inebilirsin, ne de taksici sakin olur dedi.

Dövecek miydi beni?

Korktum, sustum...

3 yorum:

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

"Binince söyleyeceksin ki taksici kendini hazırlasın"mı? Nasıl hazırlayacaktı ki? Psikolojik olarak fiş yazmaya mı? Yazmamak için sıralayacağı bahanelere mi? yoksa aracı sürerken inme anında fiş yazma olayını hızlandırmak için yolculuk esnasında fiş yazmaya mı? Anlamadım ben şimdi yaa :))

Mine Yaman dedi ki...

Ben de anlamadım ama sormaya da korktumm.. Yolculuk anında yazmaya niyetlendi heraldee :)

eda kemal dedi ki...

Bir keresinde bindiğim taksi ben parayı uzatmadan fişi uzattı. Meğer kırmızı ışıkta dururken yazıvermiş. :)
Ne ara yazdı hiç de fark etmemiştim.